انجام پروژه دانشجویی معماری

انجام پروژه تخصصی معماری تدریس خصوصی کلیه دروس معماری و کامپیوتر -منظر-طراحی داخلی-اسکیس -راندو-پرزانته-شیت بندی-پایان نامه

انجام پروژه دانشجویی معماری

انجام پروژه تخصصی معماری تدریس خصوصی کلیه دروس معماری و کامپیوتر -منظر-طراحی داخلی-اسکیس -راندو-پرزانته-شیت بندی-پایان نامه

انجام پروژه پایان نامه معماری

با توجه به استفاده روز افزون کاربران، دانشجویان از خدمات آنلاین، مرکز خدمات دانشگاهی آشا اقدام به راه اندازی مرکز مشاوره و خدمات آنلاین دانشگاهی در رشته معماری کرد. آشا با سابقه 9 ساله در خدمات آنلاین دانشگاهی و علمی در رشته های مختلف و در زمینه های انجام پروپوزال، انجام پایان نامه کارشناسی، انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و استخراج و نگارش مقاله همچنین با داشتن مدیران و کارشناسان متعهد و با تجربه، به خوبی کمبود مرکزی مطمئن و در عین حال متخصص برای انجام پایان نامه معماری با کیفیت بالا را احساس و به همین منظور مرکز خدمات دانشجویی معماری را در کنار دیگر خدمات خود ایجاد کرد. شما عزیزان می توانید درخواست های مشاوره، انجام و راهنمایی خود در زمینه پروپوزال معماری، پایان نامه کارشناسی ارشد معماری و کارشناسی معماری، نگارش مقاله معماری را برای ما ارسال نمایید تا در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و راهنمایی لازم را به شما بدهیم.

پس از ارسال در مرحله ی اول مدیر سایت با شما تماس خواهد گرفت، صحبت های شما را با دقت گوش داده و با توجه به تجربه ی خود در این زمینه، راهنمایی ها، نکات و موارد لازم را به شما خواهد گفت، سپس اطلاعات شما را به مدیر گروه معماری ارسال می کند، در مرحله ی بعد مدیر ارشد گروه معماری نیز با شما تماس خواهد گرفت، سوالات تخصصی تر و و مرتبط با نیاز شما پرسیده و از این مرحله ارتباط مستقیم شما با گروه معماری آشا شروع شده و تا اخرین مرحله، حتی پس از آن نیز ادامه خواهد داشت. در صورت نیاز شما با دیگر کارشناسان گروه معماری نیز صحبت می کنید، تا دقیقا به تمام نیازها و سوالات شما پاسخ داده شود. این ارتباط مستقیم تا پایان کار با گروه معماری، کارشناسان و مدیر سایت حفظ خواهد شد.

 

  •      مدیران گروه و همچنین تمامی کارشناسان معماری، حداقل مدرک کارشناسی ارشد یکی از گرایش های مهندسی معماری را دارند.
  •      در تمامی مراحل کارشناسان ما به شما پیشنهادهای لازم را ارایه می دهند، همچنین نظرات شما را گوش داده و در صورت امکان پیاده سازی می نمایند، در هر مرحله معیار اتمام آن بخش، تایید استاد شما خواهد بود.
  •     اگر شما برای انجام  پروپوزال معماری، انجام پایان نامه معماری یا انجام مقاله معماری خود نیاز به آموزش های خاصی دارید، تمامی این آموزش ها در صورت امکان حضوری در غیر آن، غیر حضوری به شما داده خواهد شد.

تماس

26100584

09125018626

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد